Gå tilbage
Itadel | 12-03-2020 |

Fortsat normal drift - Itadel igangsætter planlagt COVID-19 beredskab

Som følge af spredningen af COVID-19 Coronavirus og regeringens udmelding d. 11. marts, idriftsætter Itadel nu det planlagte beredskab, der sikrer, at driften af alle kundesystemer fortsætter som normalt.
Vores beredskab omfatter blandt andet, at nogle medarbejdere og specialister vil arbejde og supportere kundeløsninger hjemmefra, mens der fortsat vil være den nødvendige bemanding på vores lokationer.

 

Kontakt os helt som I plejer
Kunder kan kontakte os helt som normalt, både via HelpDesk og via den almindelige dialog med
Service Delivery og Key Account Management. Vi anbefaler, at møder afholdes som telefon eller
videomøder, og henstiller til, at fysiske møder udskydes til situationen er normaliseret.
On-site supportere fra Itadel vil følge de regler og restriktioner som den kunde, de besøger har
fastlagt.


Beredskabet fortsætter i 14 dage
I første omgang vil beredskabet være gældende i 14 dage. Vi følger og overvåger situationen nøje
og vil opdatere kunder og partnere løbende.


Etablering af hjemmearbejdspladser
Vi har nogen mulighed for at assistere med etablering/udvidelse af hjemmearbejdspladser,
VPN-forbindelser og andre løsninger, der gør det muligt for ansatte at fortsætte arbejdet
hjemmefra. Hvis sådan et behov skulle opstå, er I velkomne til at kontakte os.

 

Skriv en kommentar