Kan jeres medarbejdere arbejde effektivt?

Bruger jeres it-afdeling alt for mange timer på administration og vedligeholdelse af arbejdscomputere og mobile enheder? Med vores End User IT services kan jeres medarbejdere få en effektiv og sikker arbejdsdag. I sparer penge og optimerer forretningen.

End User Support

Få adgang til et 24/7 beredskab, der kan håndtere alle jeres it-henvendelser. Jeres medarbejdere får hurtig hjælp, og I bliver uafhængige af enkeltpersoner. 

Vi sætter os grundigt ind i jeres it-politik. Vi dokumenterer vores fælles procedurer og indsatser. Vi rapporterer løbende. Alt sammen gør vi, fordi vores vigtigste opgave er at sørge for, at jeres medarbejdere ikke spilder tiden - men i stedet skaber værdi.

Og så spænder manglende uddannelse, sygdom, ferier og svigtende rekruttering hos jer ikke ben for kvaliteten.

HelpDesk

Uanset om jeres brugere taler dansk eller engelsk, om de foretrækker at ringe eller skrive en e-mail, eller om de har brug for hjælp klokken 03:00, 13:00 eller 23:00, så er jeres Help Desk hos Itadel klar til at løse problemerne hurtigt og effektivt.

Vi håndterer alle typer af it-problemer på ét centralt kontaktpunkt, så dine brugere får effektiv service. Og vi dokumenterer alle procedurer og indsatser, så I får data og indsigt i, hvordan Help Desk støtter jeres beredskab.

SPOC

SPOC er ét samlet beredskab for alle jeres it-relaterede henvendelser, på tværs af systemer, lokationer og leverandører.

I får et 24/7 kontaktpunkt, hvor specialister sidder klar til at visitere de vigtige henvendelser og aktivere eksperter.

24/7 beredskabet betyder, at vi kan begynde fejlretning, aktivere jeres software-partnere eller anden tredjepart, så snart en service bliver fejlmeldt. Kort reaktionstid giver hurtigere løsningstider, mindre nedetid og minimerer spildtid.

DlaPiper
ISS
Flugger
Capital Four
OpenNet
Hedeselskabet

Har I valgt den rigtige cloud?

Og kan I overhovedet nøjes med enten Azure, AWS eller Google? Få gode råd til hvilken global cloud, der bedst kan flytte og støtte jeres forretning i e-bogen: Sådan vælger du den rigtige cloud.

Modern Workplace

Med Modern Workplace håndterer vi jeres medarbejderes elektroniske arbejdsområder - både arbejdscomputere og mobile enheder – i én løsning. Det giver jer større kontrol over brugernes devices og jeres data, uanset om opgaverne bliver udført på kontoret, derhjemme eller på farten.

I får nem udrulning af nye arbejdspladser, stærk og ensrettet compliance, reduceret risikoprofil, styring af den tilgængelige software og et stærkt overblik over sundheden i jeres it-miljø. 
Det hele til en fast, kendt pris pr. måned.

Client Management

Med Client Management overtager vi ansvaret for, at jeres pc-enheder og virtuelle dekstops altid er sikre, opdaterede og klar til brug. Det sparer jeres forretning for spildtid på grund af it-problemer og giver jeres medarbejdere bedst mulige vilkår for at skabe værdi for jeres kunder.

Vi installerer, opdaterer og vedligeholder jeres maskiner. Vi sikrer jeres applikationer og vedligeholder hardware-lager. Det hele udfører vi efter best practice - og det giver jer fundamentet for et modent og sundt pc-landskab.

Mobile Device Management

Mobile Device Management håndterer alle jeres virksomheds iOS og Android enheder. I får adgang til administration, opsætning, sikkerhed, app-håndtering og fjernkontrol i én samlet løsning. Inklusive de enheder dine medarbejdere selv tager med på arbejde.

Vi sørger for, at jeres virksomheds-apps kvalificeres og sikres inden brug og samler dem i et afgrænset og sikret område på medarbejdernes mobile enheder.

On-site support

I kan få support ude på jeres kontor – enten hver dag eller som en ad-hoc løsning, hvor vi er ude hos jer på aftalte dage eller i bestemte perioder.

Vi håndterer en lang række opgaver, fra opsætning af arbejdsstationer til opgaver omkring Wi-Fi, printere, LAN (fx patching) osv.

Jeres medarbejdere føler sig trygge, får høj service og nem adgang til hurtig hjælp. Vi dokumenterer vores arbejde og overholder jeres compliance krav. 

Se fordelene ved at give os cloud-ansvaret

Udnyt vores best-in-class driftservices på alle de platforme, der gør en forskel for din forretning.

24/7 it-drift i alle clouds
Vi tager ansvaret for dine cloud-baserede services 24/7/365, så du får solide forretningssystemer og sikrer, at tilgængeligheden er i top.

Gennemtestede og ITIL baserede processer
Udnyt vores best-in-class ITIL baserede processer til at øge sikkerheden, styrke compliance og udvide gennemsigtigheden af din it-drift.

ISO 27001 certificerede procedurer
Læn dig op ad vores certificerede specialister og informationssikkerhedssystem for at undgå at gå på kompromis med sikkerheden, når du udnytter cloud-løsninger.