Skyd genvej til et beredskab, der aldrig går hjem

Vores Service Center er bemandet af certificerede specialister 24 timer i døgnet, så du får løst dine udfordringer omgående.

Skab værdi frem for vagtplaner

Jo flere centrale platforme du har, des flere specialister skal du bruge til at overvåge, fejlrette, opdatere og supportere dem alle. Til sidst bliver det et fuldtidsarbejde at finde og fastholde it-specialister – men er de ressourcer givet godt ud i din virksomhed?

Når du overlader driftsopgaverne til specialisterne i vores Service Center, kan du i stedet bruge ressourcerne på at udvikle nye digitale løsninger, lave strategi for digitalisering og gøre it-afdelingen til en aktiv del af værdiskabelsen i forretningen.

    Kan du vente på at være nummer… 7 i telefonkøen?

    Vores driftsspecialister er på arbejde døgnet rundt, og de svarer på dit opkald inden for få sekunder. Den fordel kan du sende videre til dine brugere, når du lader os levere en færdig, gennemprøvet og effektiv end-user support-løsning.

    End-user support giver dine brugere adgang til at få løst deres it-problemer i alle døgnets 24 timer – syv dage om ugen. Vi kan rulle software ud på computere automatisk, levere opdateringer gnidningsfrit, samle op på de softwarelicenser du skal bruge og gøre det nemt at rapportere på de centrale parametre, der er vigtige for dig. Det sparer dine brugere for tid og besvær og maksimerer deres effektivitet. Og du undgår selv at skulle bemande, uddanne og drive din egen supportafdeling.

    Lad os være din genvej til et ægte 24/7 beredskab

    Uanset om du har kontorer i flere tidszoner, der kræver 24/7 tilstedeværelse, eller du vil undgå, at ERP systemet er nede om morgenen, når de ansatte møder på kontoret i Danmark, kan du minimere tabt arbejdstid med det rigtige beredskab.

    Vores Service Center er bemandet 24 timer i døgnet af certificerede teknikere, der løser 75% af alle henvendelser med det samme. De resterende, mere komplekse opgaver, bliver effektivt overdraget til 2nd eller 3rd level teknikere, hvis specialer er kortlagt ud fra kompetencer og certificeringer i vores Knowledge Map.

    Det betyder også, at du kan give os rollen som Single Point of Contact (SPOC), på tværs af alle dine platforme, og lade os stå for troubleshooting og aktivering af dine andre partnere eller eksterne udviklere. Det giver mindre forvirring, projektledelse og spildtid hos dig samtidig med, at du undgår at være afhængig af lokale enkeltpersoner.

    Book et møde

    Lad os hjælpe med at fremtidssikre og optimere din forretning. Få sikker og stabil adgang til de hybride it-platforme, der kan give din virksomhed et forspring.