Kan jeres medarbejdere arbejde effektivt?

Eller bremses de på grund af forstyrrende it-problemer? Står der nogen klar til at hjælpe dem? Også søndag kl 23.20?

Bruger jeres it-afdeling alt for mange timer på administration og vedligeholdelse af arbejdscomputere og mobile enheder? Og hvordan med sikkerheden? Jeres egne medarbejdere er ofte det svageste led. Med vores End User IT services kan jeres medarbejdere få en effektiv og sikker arbejdsdag. I sparer penge og optimerer forretningen.

 

    End User Support

     
    Få adgang til et 24/7 beredskab, der kan håndtere alle jeres it-henvendelser. Jeres medarbejdere får hurtig hjælp, og I bliver uafhængige af enkeltpersoner. Og så spænder manglende uddannelse, sygdom, ferier og svigtende rekruttering ikke ben for kvaliteten.
     
    Vi sætter os grundigt ind i jeres it-politik. Vi dokumenterer vores fælles procedurer og indsatser. Vi rapporterer løbende. Alt sammen gør vi, fordi vores vigtigste opgave er at sørge for, at jeres medarbejdere ikke spilder tiden - men i stedet skaber værdi.

     

     

     

     

    Help Desk

    Uanset om jeres brugere taler dansk eller engelsk, om de foretrækker at ringe eller skrive en e-mail, eller om de har brug for hjælp klokken 03:00, 13:00 eller 23:00, så er jeres Help Desk hos Itadel klar til at løse problemerne hurtigt og effektivt.

    Vi håndterer alle typer af it-problemer på ét centralt kontaktpunkt, så dine brugere får effektiv service. Og vi dokumenterer alle procedurer og indsatser, så I får data og indsigt i, hvordan Help Desk støtter jeres beredskab.

    SPOC

    SPOC er ét samlet beredskab for alle jeres it-relaterede henvendelser, på tværs af systemer, lokationer og leverandører.

    I får et 24/7 kontaktpunkt, hvor specialister sidder klar til at visitere de vigtige henvendelser og aktivere eksperter.

    24/7 beredskabet betyder, at vi kan begynde fejlretning, aktivere jeres software-partnere eller anden tredjepart, så snart en service bliver fejlmeldt. Kort reaktionstid giver hurtigere løsningstider, mindre nedetid og minimerer spildtid.

      Modern Workplace

      Med Modern Workplace håndterer vi jeres medarbejderes elektroniske arbejdsområder - både arbejdscomputere og mobile enheder – i én løsning. Det giver jer større kontrol over brugernes devices og jeres data, uanset om opgaverne bliver udført på kontoret, derhjemme eller på farten.

      I får nem udrulning af nye arbejdspladser, stærk og ensrettet compliance, reduceret risikoprofil, styring af den tilgængelige software og et stærkt overblik over sundheden i jeres it-miljø. 
      Det hele til en fast, kendt pris pr. måned.

       

       

       

       

      Client Management

      Med Client Management overtager vi ansvaret for, at jeres pc-enheder og virtuelle dekstops altid er sikre, opdaterede og klar til brug. Det sparer jeres forretning for spildtid på grund af it-problemer og giver jeres medarbejdere bedst mulige vilkår for at skabe værdi for jeres kunder.

      Vi installerer, opdaterer og vedligeholder jeres maskiner. Vi sikrer jeres applikationer og vedligeholder hardware-lager. Det hele udfører vi efter best practice - og det giver jer fundamentet for et modent og sundt pc-landskab.

      Mobile Device Management

      Mobile Device Management håndterer alle jeres virksomheds iOS og Android enheder. I får adgang til administration, opsætning, sikkerhed, app-håndtering og fjernkontrol i én samlet løsning. Inklusive de enheder dine medarbejdere selv tager med på arbejde.

      Vi sørger for, at jeres virksomheds-apps kvalificeres og sikres inden brug og samler dem i et afgrænset og sikret område på medarbejdernes mobile enheder.

        End User Protection

        Med vores End User Protection understøtter vi jer i at efterleve de mange nye sikkerhedskrav. Det kan blive dyrt, hvis GDPR og de nye krav i Personadataloven ikke overholdes. I får adgang til den seneste viden på  sikkerhedsområdet. Vores erfarne sikkerhedsspecialister er hele tiden et skridt foran, og vores 24/7 beredskab kan træde til, hvis uheldet er ude.

        Når it-sikkerheden styres centralt, arbejder medarbejderne automatisk sikkert – uden at skulle tænke over det. Vores mål er at levere sikkerhed, der beskytter i stedet for at begrænse.

        Security Management

        Det kræver en bred vifte af værktøjer at sikre jeres medarbejdere og deres enheder effektivt og samtidig sørge for, at jeres data, arbejdsgange og effektivitet er sikret.
        Det får I alt sammen i vores enkle Security Management løsning.

        Vi kombinerer sikre VPN-forbindelser, intelligent skanning af trusler og url-filtrering med solid backup og kryptering af jeres enheder. I får én samlet sikkerhedsløsning, der reducerer jeres risikoprofil og hæver forretningens samlede sikkerhedsniveau.

        Secure DNS

        Med Secure DNS er jeres data sikret. Det effektive internettrafikfilter blokerer malware kommunikation og adgang til skadelige dele af internettet. Det giver jer automatisk beskyttelse af alle computere, tablets og smartphones på jeres netværk. Secure DNS forhindrer tab af jeres (person)følsomme data. Komplet DNS logning giver jer i øvrigt fuld sporbarhed ved en eventuel infektion.

        E-mail Antivirus/Antispam

        Vores E-mail Antivirus/Antispam løsning er en cloud-baseret sikkerhedsløsning, hvor vi kan tilpasse til jeres behov.
        I bliver beskyttet mod spam, virus, spoofing, spam og phishing-angreb. Løsningen er enkelt at konfiguere og administrere.

        Hvis uheldet er ude, og jeres mailserver er nede, sikrer løsningen, at jeres medarbejdere kan arbejde videre i en webbaseret grænseflade – effektivt og sikkert.

         

         

         

         

        Secure E-mail

        Secure E-mail understøtter de skærpede krav i Persondata-loven, der gælder pr. 1. januar 2019. I får mailfiltrering, signering og kryptering i én og samme løsning. Secure E-mail krypterer automatisk, når det kan lade sig gøre – og det sker uden indblanding af brugerne. I får stillet en fuld log over korrespondancen til rådighed – eliminerer manuelle fejlkilder.

        I får også mulighed for at levere digital post til e-Boks, virk.dk og borger.dk.

        Multifactor Authentication

        Løsningen beskytter jer mod brugerkompromittering og svage eller stjålne passwords, social engineering, brute force eller credentials købt på fx darknet. Vi står for etableringen af en token løsning til 2-faktor autentificering. Det er muligt  lynhurtigt at lukke en bruger ude fra jeres it-miljø, hvis der er mistanke om misbrug.

        On-site Support

        I kan få support ude på jeres kontor – enten hver dag eller som en ad-hoc løsning, hvor vi er ude hos jer på aftalte dage eller i bestemte perioder.

        Vi håndterer en lang række opgaver, fra opsætning af arbejdsstationer til opgaver omkring Wi-Fi, printere, LAN (fx patching) osv.

        Jeres medarbejdere føler sig trygge, får høj service og nem adgang til hurtig hjælp. Vi dokumenterer vores arbejde og overholder jeres compliance krav.